W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Walewski dyrektorem dystrybucji Warner Bros. Discovery w Polsce

Michał Walewski podlega Dorocie Żurkowskiej, członkini zarządu TVN Warner Bros. Discovery (fot. materiały prasowe)

Michał Walewski, odpowiadający dotychczas za sprzedaż w zespole Warner Media, został dyrektorem dystrybucji Warner Bros. Discovery w Polsce.

"Nowa struktura dystrybucji pozwoli Warner Bros. Discovery w Polsce w pełni wykorzystywać obecne zasoby i stać się jeszcze lepszym partnerem dla dystrybutorów. Grupa będzie mogła zaoferować im kompleksową ofertę, spełniającą oczekiwania klientów z każdego segmentu, od basic po premium" - informuje biuro prasowe Warner Bros. Discovery w Polsce.

Michałowi Walewskiemu podlegać będą zespoły, które dotychczas zajmowały się dystrybucją zarówno w Warner Media (m.in. HBO, Warner TV, Cartoon Network), jak i TVN Warner Bros. Discovery (kanały TVN i Discovery).

Michał Walewski w 2008 roku dołączył do zespołu HBO Polska. W 2015 roku został dyrektorem sprzedaży. W 2019 roku objął stanowisko office head, kiedy z firmy odszedł prezes Michał Kozicki. W 2021 roku Walewski wszedł do zarządu spółki HBO Polska.

W ramach zmian w Warner Bros. Discovery w Polsce powstał również obszar strategii komercyjnej. W okresie kształtowania się nowych struktur stanowisko dyrektora projektu ds. strategii dystrybucyjnej będzie zajmował Tomasz Parfienowicz, kierujący dystrybucją w TVN Warner Bros. Discovery. 

Zarówno Michał Walewski, jak i Tomasz Parfienowicz podlegają Dorocie Żurkowskiej, członkini zarządu TVN Warner Bros. Discovery odpowiedzialnej za dystrybucję, Eurosport i rozwój biznesu.

Ponadto zespół ITVN, który do tej pory działał w ramach obszaru dystrybucji, dołącza do pionu programowego i będzie zarządzany przez Dorotę Eberhardt. Eberhardt od sierpnia zajmuje stanowisko content strategy director. Odpowiada za strategię kontentową kanałów rozrywkowych. Nadzoruje też bezpośrednio portfolio m.in. naziemnego Metra, Discovery Channel, Food Network i Travel Channel.

(KOZ, 27.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.