Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Walewski dyrektorem dystrybucji Warner Bros. Discovery w Polsce

Michał Walewski podlega Dorocie Żurkowskiej, członkini zarządu TVN Warner Bros. Discovery (fot. materiały prasowe)

Michał Walewski, odpowiadający dotychczas za sprzedaż w zespole Warner Media, został dyrektorem dystrybucji Warner Bros. Discovery w Polsce.

"Nowa struktura dystrybucji pozwoli Warner Bros. Discovery w Polsce w pełni wykorzystywać obecne zasoby i stać się jeszcze lepszym partnerem dla dystrybutorów. Grupa będzie mogła zaoferować im kompleksową ofertę, spełniającą oczekiwania klientów z każdego segmentu, od basic po premium" - informuje biuro prasowe Warner Bros. Discovery w Polsce.

Michałowi Walewskiemu podlegać będą zespoły, które dotychczas zajmowały się dystrybucją zarówno w Warner Media (m.in. HBO, Warner TV, Cartoon Network), jak i TVN Warner Bros. Discovery (kanały TVN i Discovery).

Michał Walewski w 2008 roku dołączył do zespołu HBO Polska. W 2015 roku został dyrektorem sprzedaży. W 2019 roku objął stanowisko office head, kiedy z firmy odszedł prezes Michał Kozicki. W 2021 roku Walewski wszedł do zarządu spółki HBO Polska.

W ramach zmian w Warner Bros. Discovery w Polsce powstał również obszar strategii komercyjnej. W okresie kształtowania się nowych struktur stanowisko dyrektora projektu ds. strategii dystrybucyjnej będzie zajmował Tomasz Parfienowicz, kierujący dystrybucją w TVN Warner Bros. Discovery. 

Zarówno Michał Walewski, jak i Tomasz Parfienowicz podlegają Dorocie Żurkowskiej, członkini zarządu TVN Warner Bros. Discovery odpowiedzialnej za dystrybucję, Eurosport i rozwój biznesu.

Ponadto zespół ITVN, który do tej pory działał w ramach obszaru dystrybucji, dołącza do pionu programowego i będzie zarządzany przez Dorotę Eberhardt. Eberhardt od sierpnia zajmuje stanowisko content strategy director. Odpowiada za strategię kontentową kanałów rozrywkowych. Nadzoruje też bezpośrednio portfolio m.in. naziemnego Metra, Discovery Channel, Food Network i Travel Channel.

(KOZ, 27.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.